Centrum Usług Wspólnych
Gminy Michałowice

Podstrona archiwalna.
17.12.2015 14:53

ZOEAS ogłasza nabór

na stanowisko urzędnicze SPECJALISTA ds. PŁAC
  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie lub innych państw członkowskich UE zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014, poz. 1202 ze zm.),
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,
    5. minimum 5 letni staż pracy,
    6. dobra znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office,
    7. umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
    8. znajomość obsługi programu „Płatnik”,
    9. znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT),
    10. znajomość ustaw i przepisów wykonawczych w zakresie:
      • ustawy o systemie oświaty,
      • ustawy Karta Nauczyciela,
      • ustawy Kodeks pracy,
      • ustawy o pracownikach samorządowych,
      • ustawy o systemie informacji oświatowej,
      • ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
      • ustawy o samorządzie gminnym,
      • ustawy o ochronie danych osobowych,
      • rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
    11. znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych (w tym sporządzania dokumentów ZUA, ZCNA, IR, DRA, RCA).
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostce budżetowej,
    2. znajomość programu VULCAN – PŁACE,
    3. komunikatywność i umiejętność współpracy, 
    4. znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów,
    5. znajomość przepisów w zakresie kontroli obowiązku nauki,
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Sporządzanie list płac w programie Vulcan – Płace dla nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zatrudnionych w placówkach oświatowych:
      • miesięcznych wynagrodzeń,
      • wynagrodzeń za godziny pozalekcyjne, ponadwymiarowe i doraźne zastępstwa nauczycieli,
      • wynagrodzeń za godziny nadliczbowe pracowników niepedagogicznych,
      • nagród jubileuszowych i okolicznościowych,
      • dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. trzynastki),
      • świadczeń socjalnych,
      • stypendiów dla uczniów,
    2. sporządzanie przelewów na konta osobiste pracowników obsługiwanych placówek.
    3. prowadzenie kart wynagrodzeń ww. pracowników,
    4. wydawanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń pracowników,
    5. rozliczanie rachunków z tytułu umów zleceń i umów o dzieło,
    6. prowadzenie rozliczeń składek ZUS, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych, wychowawczych oraz obsługiwanie programu Płatnik,
    7. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla ZUS (m.in. ZUA, ZCNA, IR, DRA, RCA)
    8. sporządzanie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych: PIT- 4, PIT 4R, PIT – 8B, PIT – 11, PIT – 40,
    9. sporządzanie zestawień z wynagrodzeń do zaangażowania środków,
    10. prowadzenie archiwum zakładowego,
    11. obsługa kancelaryjna Zespołu,
    12. prowadzenie spraw z zakresu kontroli obowiązku nauki w gminie Michałowice,
    13. załatwianie interesantów i innych spraw wynikających z pełnienia obowiązków pracownika ds. płac.
  4. Warunki pracy
    1. Miejsce pracy:
      Praca w budynku Urzędu. Budynek posiada windy oraz ciągi komunikacyjne i toalety o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek jest klimatyzowany.
    2. Stanowisko pracy:
      Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz bezpośrednią i telefoniczną obsługa pracowników jednostek organizacyjnych. Budynek jest klimatyzowany.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys – curriculum vitae,
    3. dokumenty potwierdzające poprzednie zatrudnienia (kserokopie świadectw pracy),
    4. dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie świadectw i dyplomów),
    5. dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń (kserokopie dyplomów i zaświadczeń),
    6. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (kserokopie zaświadczeń, certyfikatów),
    7. w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – ksero dokumentu potwierdzającego obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z przepisami o służbie cywilnej,
    8. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    9. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    10. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w trybie postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).
  6. W listopadzie 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie ZOEAS-u w pokoju 119, z dopiskiem: Nabór – specjalista ds. płac (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz nr telefonu kontaktowego) w terminie do dnia 28.12.2015 r. godz. 1200.

 

 

Aplikacje, które wpłyną do Zespołu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zoeas.michalowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie ZOEAS-u w Regułach, ul. Al. Powstańców Warszawy 1.

 

Ewa Wierzgała

 

Dyrektor ZOEAS Gminy

Michałowice

 

Załączniki

Data publikacji: 17.12.2015 14:53
Data ostatniej modyfikacji: 17.12.2015 14:53
Wyświetleń: 0
Opublikował: Bogdan Kwietniak
Ostatnio zmodyfikował: Bogdan Kwietniak

Podstrona archiwalna.