Podstrona archiwalna.
17.12.2015 14:53
ZOEAS ogłasza nabór
na stanowisko urzędnicze SPECJALISTA ds. PŁAC
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub innych państw członkowskich UE zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014, poz. 1202 ze zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,
- minimum 5 letni staż pracy,
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office,
- umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
- znajomość obsługi programu „Płatnik”,
- znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT),
- znajomość ustaw i przepisów wykonawczych w zakresie:
- ustawy o systemie oświaty,
- ustawy Karta Nauczyciela,
- ustawy Kodeks pracy,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o systemie informacji oświatowej,
- ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
- znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych (w tym sporządzania dokumentów ZUA, ZCNA, IR, DRA, RCA).
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostce budżetowej,
- znajomość programu VULCAN – PŁACE,
- komunikatywność i umiejętność współpracy,
- znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów,
- znajomość przepisów w zakresie kontroli obowiązku nauki,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie list płac w programie Vulcan – Płace dla nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zatrudnionych w placówkach oświatowych:
- miesięcznych wynagrodzeń,
- wynagrodzeń za godziny pozalekcyjne, ponadwymiarowe i doraźne zastępstwa nauczycieli,
- wynagrodzeń za godziny nadliczbowe pracowników niepedagogicznych,
- nagród jubileuszowych i okolicznościowych,
- dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. trzynastki),
- świadczeń socjalnych,
- stypendiów dla uczniów,
- sporządzanie przelewów na konta osobiste pracowników obsługiwanych placówek.
- prowadzenie kart wynagrodzeń ww. pracowników,
- wydawanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń pracowników,
- rozliczanie rachunków z tytułu umów zleceń i umów o dzieło,
- prowadzenie rozliczeń składek ZUS, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych, wychowawczych oraz obsługiwanie programu Płatnik,
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla ZUS (m.in. ZUA, ZCNA, IR, DRA, RCA)
- sporządzanie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych: PIT- 4, PIT 4R, PIT – 8B, PIT – 11, PIT – 40,
- sporządzanie zestawień z wynagrodzeń do zaangażowania środków,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- obsługa kancelaryjna Zespołu,
- prowadzenie spraw z zakresu kontroli obowiązku nauki w gminie Michałowice,
- załatwianie interesantów i innych spraw wynikających z pełnienia obowiązków pracownika ds. płac.
- Sporządzanie list płac w programie Vulcan – Płace dla nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zatrudnionych w placówkach oświatowych:
- Warunki pracy
- Miejsce pracy:
Praca w budynku Urzędu. Budynek posiada windy oraz ciągi komunikacyjne i toalety o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek jest klimatyzowany. - Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz bezpośrednią i telefoniczną obsługa pracowników jednostek organizacyjnych. Budynek jest klimatyzowany.
- Miejsce pracy:
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- dokumenty potwierdzające poprzednie zatrudnienia (kserokopie świadectw pracy),
- dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie świadectw i dyplomów),
- dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń (kserokopie dyplomów i zaświadczeń),
- dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (kserokopie zaświadczeń, certyfikatów),
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – ksero dokumentu potwierdzającego obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z przepisami o służbie cywilnej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w trybie postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).
- W listopadzie 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie ZOEAS-u w pokoju 119, z dopiskiem: Nabór – specjalista ds. płac (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz nr telefonu kontaktowego) w terminie do dnia 28.12.2015 r. godz. 1200.
Aplikacje, które wpłyną do Zespołu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zoeas.michalowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie ZOEAS-u w Regułach, ul. Al. Powstańców Warszawy 1.
Ewa Wierzgała
Dyrektor ZOEAS Gminy
Michałowice
Załączniki
Data publikacji: 17.12.2015 14:53
Data ostatniej modyfikacji: 17.12.2015 14:53
Wyświetleń: 0
Data ostatniej modyfikacji: 17.12.2015 14:53
Wyświetleń: 0
Opublikował: Bogdan Kwietniak
Ostatnio zmodyfikował: Bogdan Kwietniak
Ostatnio zmodyfikował: Bogdan Kwietniak
Podstrona archiwalna.