Zarządzenie Nr 12/2017 Dyrektora CUW z dnia 5 stycznia 2017
Na podstawie § 1 pkt 1 i 2 oraz § 5 ust. 1 Statutu Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice, stanowiącego załącznik do uchwały Nr XVII/198/2016 Rady Gminy Michałowice z dnia 17 października 2016r. w sprawie utworzenia Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice oraz nadania mu statutu (Dz. Urz. Województwa Mazowieckiego z 2016r. poz. 10834) oraz § 4 ust 1 oraz § 10 pkt 3 Regulaminu Organizacyjnego Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice stanowiącego załącznik do Zarządzenie Nr 1/2017 z dnia 2 stycznia 2017r. zarządza się, co następuje:
§ 1
Wprowadza się Regulamin windykacji należności w Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice oraz w jednostkach obsługiwanych w brzmieniu stanowiącym załącznik do zarządzenia.
§ 2
1. Zobowiązuje się Dyrektorów jednostek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice do realizacji postanowień zawartych w Regulaminie, o którym mowa w §1.
2. Zobowiązuje się wszystkich pracowników Centrum Usług Wspólnych oraz pracowników i dyrektorów jednostek obsługiwanych do przestrzegania ustaleń oraz wymogów zawartych w Regulaminie, o którym mowa w § 1.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się głównemu księgowemu CUW oraz dyrektorom jednostek obsługiwanych działających na terenie Gminy Michałowice.
§ 4.
Traci moc Zarządzenie Nr 13/2014 Dyrektora Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu windykacji należności w Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice oraz w jednostkach obsługiwanych przez Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie od dnia podpisania z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2017 roku.
Załączniki
Data ostatniej modyfikacji: 19.01.2017 15:24
Wyświetleń: 197
Ostatnio zmodyfikował: Bogdan Kwietniak