Centrum Usług Wspólnych
Gminy Michałowice

Podstrona archiwalna.
25.03.2022 10:35

Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice ogłasza nabór na wolne stanowisko

DS. PŁAC I KADR
ROZSTRZYGNIĘTY

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru  na ww. stanowisko przyjęto p. Beatę Orłowską


  1. Wymagania niezbędne:
    1. Obywatelstwo polskie lub innych państw członkowskich UE zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
      z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.  U.  z  2022  r. poz. 530),
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. wykształcenie:średnie i minimum 4 lata stażu pracy lub wyższe i minimum 2 lata stażu pracy,
    5. dobra znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office,
    6. umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
    7. znajomość obsługi programu „Płatnik”,
    8. znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT),
    9. znajomość ustaw i przepisów wykonawczych w zakresie
      1. ustawy Karta Nauczyciela,
      2. ustawy Kodeks pracy,
      3. ustawy o pracownikach samorządowych,
      4. rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
    10. znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostce budżetowej,
    2. komunikatywność i umiejętność współpracy, 
    3. sumienność, dokładność, odpowiedzialność, skuteczność działania, komunikatywność.
    4. znajomość ustawy Prawo oświatowe,
    5. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
    6. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
    7. znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów,
    8. znajomość przepisów w zakresie kontroli obowiązku nauki,
    9. znajomość programu VULCAN – PŁACE.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Sporządzanie list płac w programie Vulcan – Płace dla nauczycieli i pracowników niepedagogicznych  zatrudnionych w placówkach oświatowych.
    2. sporządzanie list innych wypłat związanych z działalnością szkół (świadczenia socjalne, stypendia dla uczniów),
    3. sporządzanie przelewów na konta osobiste pracowników obsługiwanych placówek,
    4. wydawanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń pracowników,
    5. rozliczanie rachunków z tytułu umów zleceń i umów o dzieło,
    6. prowadzenie rozliczeń składek ZUS oraz innych świadczeń i deklaracji rozliczeniowych dla ZUS,
    7. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla ZUS (m.in. ZUA, ZCNA, IR, DRA, RCA)
    8. sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT,
    9. obsługa kancelaryjna Centrum,
    10. załatwianie interesantów i innych spraw wynikających z pełnienia obowiązków pracownika ds. płac,
    11. przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników CUW i placówek obsługiwanych,
    12. kompletowanie i przekazywanie do właściwych oddziałów ZUS dokumentów pracowników jednostek obsługiwanych oraz Centrum przechodzących na emeryturę lub rentę,
    13. prowadzenie całości spraw związanych z wypadkami przy pracy,
    14. sporządzanie sprawozdań dotyczących spraw kadrowych,
    15. uzupełnianie arkuszy organizacyjnych placówek oświatowych o dane dotyczące zatrudnienia,
    16. przygotowanie dokumentacji konkursów na dyrektorów placówek oświatowych,
    17. uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez Centrum w placówkach oświatowych,
    18. udział w przygotowaniu materiałów i informacji do rocznego sprawozdania z realizacji zadań oświatowych,
    19. udział w przygotowanie projektów uchwał, zarządzeń dyrektora CUW, decyzji, pism i innych dokumentów z zakresu swoich zadań.
  4. Warunki pracy
    1. Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu. Budynek posiada windy oraz ciągi komunikacyjne i toalety o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek jest klimatyzowany.
    2. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz bezpośrednią i telefoniczną obsługa pracowników jednostek organizacyjnych.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
    2. życiorys – curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem,
    3. dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (kserokopie świadectw pracy),
    4. dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie świadectw i dyplomów),
    5. dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń (kserokopie dyplomów i zaświadczeń),
    6. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (kserokopie zaświadczeń, certyfikatów),
    7. w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – ksero dokumentu potwierdzającego obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z przepisami o służbie cywilnej,
    8. oryginał kwestionariusza osobowego.
    9. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    10. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  1. Informacje dodatkowe:

1)  W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Michałowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

2)  „Administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice z siedzibą w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, reprezentowany przez Dyrektora CUW. Dane przetwarzane są w celu rekrutacji
i zatrudnienia i ich podanie jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy, w szczególności przez Kodeks Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Dane są przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania,
a także prawo do wycofania zgody na dalsze ich przetwarzanie. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych podane są w Biuletynie Informacji Publicznej CUW.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie do skrzynki podawczej z napisem CUW, umieszczonej w wejściu do Urzędu Gminy Michałowice, z dopiskiem: Nabór – specjalista ds. płac i kadr  (na kopercie należy podać: imię i nazwisko, adres do korespondencji adres email oraz nr telefonu kontaktowego) w terminie do dnia 08.04.2022 r. do godz. 1600.

Aplikacje, które wpłyną do Centrum po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.cuw.michalowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie CUW-u w Regułach, ul. Al. Powstańców Warszawy 1.

 

 

/-/Ewa Wierzgała

Dyrektor CUW Gminy

Michałowice

Data publikacji: 25.03.2022 10:38
Data ostatniej modyfikacji: 28.11.2022 13:51
Wyświetleń: 154
Opublikował: Bogdan Kwietniak
Ostatnio zmodyfikował: Bogdan Kwietniak

Podstrona archiwalna.