Centrum Usług Wspólnych
Gminy Michałowice

Podstrona archiwalna.
12.07.2016 16:20

ZOEAS.2712.3.2016

22
Dowóz uczniów do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w dni nauki szkolnej od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
Termin składania ofert: 19.07.2016 godzina: 12:00

Michałowice: Dowóz uczniów do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w dni nauki szkolnej od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.

 

Nr sprawy: ZOEAS.2712.3.2016

Numer ogłoszenia: 132285- 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, woj. mazowieckie, tel. 22 3509160, faks 22 3509161.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w dni nauki szkolnej od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Michałowice w ramach świadczenia usługi regularnego przewozu osób na liniach komunikacyjnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie z wyznaczonych przystanków do placówek oświatowych Gminy Michałowice i z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej w okresie od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r., zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 oraz normalnych biletów miesięcznych dla opiekunów zatrudnionych przez Zamawiającego w celu sprawowania opieki w czasie przewozu. Na przedmiot umowy składa się zakup ulgowych biletów miesięcznych dla 318 uczniów, uczęszczających do Zespołu Szkół w Michałowicach przy ul. Szkolnej 15, oraz do Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie przy al. M. Dąbrowskiej 12/20, z uwzględnieniem przystanków na następujących trasach:

  1. przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Michałowicach (234 uczniów)
    na trasie WKD Malichy – Michałowice – Reguły
    przez: Reguły, Michałowice, Opacz – Kolonia, Opacz Mała, Michałowice Wieś
    z miejscowości:
    Michałowice/Michałowice Wieś: 24 uczniów
    Reguły: 121 uczniów
    Opacz – Kolonia/Opacz Mała: 89 uczniów
    oraz 2 normalnych biletów miesięcznych dla opiekunów.
  2. przewóz uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. M. Dąbrowskiej w Komorowie przy Al. M. Dąbrowskiej 12/20 (84 uczniów):
    na trasie WKD Komorów – Sokołów – WKD Komorów
    przez: Komorów, Pęcice, Suchy Las, Sokołów, Pęcice Małe
    z miejscowości:
    Pęcie, Pęcice Małe: 49 uczniów
    Sokołów: 30 uczniów
    Suchy Las: 5 uczniów
    oraz 1 normalnego biletu miesięcznego dla opiekuna.

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, które obejmuje zakres niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 30.06.2017 r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty aktualną na dzień składania ofert koncesję, zezwolenie lub licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, udzieloną na okres obejmujący termin wykonania zamówienia określony w SIWZ oraz właściwe zezwolenia (zezwolenie), którymi wykonawca wykaże, że obsługuje linie na które to linie chce sprzedawać bilety miesięczne.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Aby warunek został uznany za spełniony w wykazie należy uwzględnić co najmniej 1 usługę obejmującą przewóz dzieci w okresie pełnego roku szkolnego. Zamawiający wymaga, aby usługa wykazana przez wykonawcę opiewała na kwotę brutto min. 100.000,00 zł. Wykaz sporządzić wg. załącznika nr 5 do SIWZ i dołączyć dowody dotyczące najważniejszych usług, określających czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W wykazie należy uwzględnić min. 6 autobusów, odpowiednio oznakowanych i dopuszczonych do ruchu zgodnie z prawem polskim, z możliwością przewozu minimum 52 pasażerów, w tym co najmniej 33 miejsc siedzących, sprawnych technicznie, gwarantujących bezpieczny przewóz, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2006 r.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy uwzględnić min. 6 kierowców, którzy posiadają min. 3 letnie doświadczenie w przewozie osób.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę OC opiewającą na kwotę min. 100.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa NNW), jeśli dotyczy- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w wypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Warunki płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy zakazana jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu| lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego warunku podlega unieważnieniu. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia nw. okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie 3) w wypadku zmian personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia- zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie - zmiany z inicjatywy zamawiającego  lub wykonawcy, 4) w wypadku zmian terminu wykonania umowy lub rozkładów jazdy. 5) w wypadku zmian przepisów prawa związanych z realizacją zamówienia (VAT, przepisy branżowe związane z przedmiotem zamówienia), 6) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli taka zamiana leży w interesie publicznym, 7) w wypadku zmiany terminu realizacji zamówienia o przez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp.; 8) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 9) w wypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 23.4, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażona w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, o których mowa w pkt.24.4 SIWZ, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiata.michalowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOEAS Gminy Michałowice, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05 - 816 Reguły, pok. 119.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 12:00, miejsce: ZOEAS Gminy Michałowice, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05 - 816 Reguły, pok. 119. Otwarcie ofert nastąpi 19.07.2016 o godzinie 13:00, miejsce: ZOEAS Gminy Michałowice, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05 - 816 Reguły, pok. 119

 

----

WYJAŚNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO

 

Zamawiający Gmina Michałowice - Zespół Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice informuje, że w dniu 13.07.2016 r. wpłynął wniosek Wykonawcy o wyjaśnienietreści SIWZw przetargu nieograniczonym ZOEAS.2712.3.2016 pn.„Dowóz uczniów do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w dni nauki szkolnej od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.

Numer ogłoszenia BZP: 132285 - 2016

Pytanie:

 

Prosimy o dokonanie zmiany zapisu SIWZ dotyczącego posiadanych zezwoleń, na które przewoźnik oferuje sprzedaż biletów miesięcznych na poniższy zapis umożliwiający przedłużenie zezwolenia w przypadku kiedy okres ważności zezwolenia jest krótszy na zapis:

Przewoźnik w celu spełnienia warunków przedłoży Zamawiającemu zezwolenia obowiązujące na liniach na,których przewoźnik oferuje sprzedaż biletów miesięcznych.

W przypadku kiedy okres ważności zezwoleń jest, krótszy niż czas trwania umowy Przewoźnik zobowiązuje się do przedłużenia ich na okres co najmniej trwania umowy i zobowiązany jest dostarczenie ich kopii do Zamawiającego.

Argumentacja : Zezwolenia są ważne na jakiś okres . Dla przykładu zezwolenia mogą być ważne do 31.12.2016 r. w związku z powyższym wniosek o nowe zezwolenia może być złożony nie wcześniej niż w listopadzie 2016 r. tak aby wydać nowe, ważne od 01.01.2017r.

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) Zamawiający - Gmina Michałowice - Zespół Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice udziela odpowiedzi:

 

Zamawiający dokonał zmian w SIWZ zgodnie z sugestią Wykonawcy.

---

 

Numer ogłoszenia: 134131 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 132285 - 2016 data 12.07.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, woj. mazowieckie, tel. 22 3509160, fax. 22 3509161.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.1.
  • W ogłoszeniu jest: Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty aktualną na dzień składania ofert koncesję, zezwolenie lub licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, udzieloną na okres obejmujący termin wykonania zamówienia określony w SIWZ oraz właściwe zezwolenia (zezwolenie), którymi wykonawca wykaże, że obsługuje linie, na które to linie chce sprzedawać bilety miesięczne.
  • W ogłoszeniu powinno być: Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty aktualną na dzień składania ofert koncesję, zezwolenie lub licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, udzieloną na okres obejmujący termin wykonania zamówienia określony w SIWZ oraz właściwe zezwolenia (zezwolenie), którymi wykonawca wykaże, że obsługuje linie, na które to linie chce sprzedawać bilety miesięczne. W przypadku kiedy okres ważności zezwoleń jest krótszy niż czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia ich na okres co najmniej trwania umowy i dostarczenie ich kopii do Zamawiającego..

---

 

 

Załączniki

Data publikacji: 12.07.2016 16:20
Data ostatniej modyfikacji: 06.12.2018 15:00
Wyświetleń: 22
Opublikował: Bogdan Kwietniak
Ostatnio zmodyfikował: Administrator

Podstrona archiwalna.