CUW.2311.1.2.2018
Działając na podstawie wewnętrznej procedury udzielania zamówień publicznych, w związku z dyspozycją art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice informuje o wynikach postępowania pn.: „Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla placówek oświatowych Gminy Michałowice”.
W wyznaczonym terminie składania ofert, to jest do dnia 17.01.2018 r., do godz. 1100 wpłynęły 4 oferty.
Uzyskano następujące oferty na realizację zamówienia:
| Część 1 Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Zespołu Szkół w Michałowicach | Część 2 Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Nowej Wsi | Część 3. Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Komorowie |
Printex Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, | 19 190,46 zł | 30 563,04 zł | 4 811,76 zł |
DTS Sp. z o.o. | 22 218,72 zł | 33 382,20 zł | 8 940,87 zł |
Agapol –Plus | 17 923,56 zł | 35 221,05 zł | 4 434,15 zł |
Multikom | 20 741,66 zł | 31 385,40 zł | 3 161,99 zł |
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty była najniższa cena.
W wyniku analizy ofert przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie:
- w części 1 Agapol –Plus, ul. Jutrzenki 50/1, 02-230 Warszawa
na kwotę 17 923,56 zł, - w części 2 Printex Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, Al. Piłsudskiego 105B, 05 – 270 Marki
na kwotę 30 563,04 zł, - w części 3 Multikom, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz
na kwotę 3 161,99 zł.
/-/ Ewa Wierzgała
Dyrektor CUW
Gminy Michałowice
Data ostatniej modyfikacji: 17.01.2018 15:32
Wyświetleń: 62
Ostatnio zmodyfikował: Bogdan Kwietniak