CUW.2311.1.1.2019
ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH KONKURSU OFERT
Dotyczy zamówienia publicznego udzielanego bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, nr sprawy: CUW.2311.1.1.2019
Działając na podstawie wewnętrznej procedury udzielania zamówień publicznych, w związku
z dyspozycją art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) Zamawiający Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice informuje o wynikach postępowania pn.: „Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla placówek oświatowych Gminy Michałowice”.
W wyznaczonym terminie składania ofert, to jest do dnia 16.01.2019 r., do godz. 1100 wpłynęło 7 ofert.
1. Uzyskano następujące oferty na realizację zamówienia:
| Część 1 Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Zespołu Szkół w Michałowicach | Część 2 Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Nowej Wsi |
TECH-JET Mariusz Chaber | 22 406,83 zł | 25 635,44 zł |
Printex Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, | 19 643,10 zł | 22 875,54 zł |
Firma Handlowa KOMAX 9 Sp. z o.o. | 20 565,60 zł | 23 710,71 zł |
CALAMUS Beata Sadownik | 23 331,62 zł | 23 929,62 zł |
Agapol –Plus | 17 644,35 zł | 23 275,29 zł |
Automatyka Biurowa Sp. z o.o. | 20 453,67 zł | --- |
Multikom | 24 066,18 zł |
|
2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty była najniższa cena.
3. W wyniku analizy ofert przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie:
- w części 1 Agapol –Plus, ul. Jutrzenki 50/1, 02-230 Warszawa na kwotę 17 644,35 zł,
- w części 2 Printex Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, Al. Piłsudskiego 105B, 05 – 270 Marki na kwotę 22 875,54 zł,
/-/ Ewa Wierzgała
Dyrektor CUW
Gminy Michałowice
Data ostatniej modyfikacji: 21.01.2019 15:46
Wyświetleń: 71
Ostatnio zmodyfikował: Bogdan Kwietniak