Centrum Usług Wspólnych
Gminy Michałowice

Podstrona archiwalna.
08.01.2015 14:52

ZOEAS.2711.01.2015

1
Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla placówek oświatowych Gminy Michałowice
Termin składania ofert: 16.01.2015 godzina: 11:00

Reguły, dnia 09.01.2015 r.

Nr sprawy ZOEAS.2711.01.2015

 

 

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro

 

Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) Zamawiający - Zespół Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice zaprasza do składania ofert na:

 „Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla placówek oświatowych Gminy Michałowice”.

 

  1.  Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (tuszy, tonerów i folii do faxu), których asortyment stanowią  załączniki nr 1-5 ogłoszenia z podziałem na:
    • Szkołę Podstawową w Michałowicach,
    • Gimnazjum w Michałowicach.
    • Szkołę Podstawową w Nowej Wsi,
    • Gimnazjum w Nowej Wsi,
    • Gminne Przedszkole w Nowej Wsi, 
  2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowania. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia w terminie do 2 dni roboczych od momentu złożenia zapotrzebowania, którego dokona upoważniony pracownik placówki oświatowej.
  3. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru na wskazany w zamówieniu adres, w dni robocze w godzinach od 800 do 1600, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu i rozładunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika placówki oświatowej.
  4. Materiały biurowe mają być fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowania.
  5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia   i zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad. Upoważnieni pracownicy placówek oświatowych będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych.
  6. Upoważnionym pracownikom placówek oświatowych przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy.
  7. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
  8. Wykonawca udziela Zamawiającemu  gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne  zgodnie z gwarancją producenta. W związku z możliwością wystąpienia wad ukrytych danego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Wykonawcy reklamacji na dany towar w każdym momencie trwania  umowy.

 

  1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:

    Część 1.Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Szkoły   Podstawowej w Michałowicach,

    Część 2.Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Gimnazjum w Michałowicach,

    Część 3.Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi,

    Część 4.Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Gimnazjum w Nowej Wsi,

    Część 5.Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Gminnego Przedszkola w Nowej Wsi.

  2. Termin wykonania zamówienia:

    Zamówienie należy realizować sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zamówienia, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2015 r., zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami jednostkowymi.

  3. Ofertę należy złożyć w Zespole Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice z siedzibą w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, pokój 120 do dnia  16 stycznia 2015 r. godz.1100.

Trwale zaklejona koperta opatrzona pieczęcią Wykonawcy winna być zaadresowana wg poniższego wzoru:

 

 

Oferta na:

„Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla placówek oświatowych Gminy Michałowice”

 

Nr sprawy ZOEAS.2711.01.2015

Nie otwierać przed: 16.01 2015 r. godz.1110.

 

  1. Do oferty należy dołączyć:
    • aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub informację, że przedsiębiorca jest wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
    • formularz ofertowy wg załączonego wzoru (do pobrania drogą elektroniczną),
    • załączniki 1-5 z informacją o zapoznaniu się z ich treścią.
  2. Cena oferty  
    Cenę oferty należy wskazać jako kwotę netto i brutto wykonania zamówienia na załączonym formularzu ofertowym.
  3. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena.
  4. Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia udziela: Pani Agnieszka Sokołowska, tel. 22 350 91 59.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od konkursu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych.

Uwaga: Zamawiający poinformuje o wynikach konkursu ofert zamieszczając stosowną informację na swojej stronie internetowej i w swojej siedzibie oraz przekazując zawiadomienie o wyniku konkursu Wykonawcy najkorzystniejszej oferty.

email: asokolowska|michalowice.pl| |asokolowska|michalowice.pl

Ewa Wierzgała

 

Dyrektor ZOEAS Gminy Michałowice

 

Załączniki

Data publikacji: 08.01.2015 14:52
Data ostatniej modyfikacji: 09.01.2015 15:23
Wyświetleń: 1
Opublikował: Bogdan Kwietniak
Ostatnio zmodyfikował: Bogdan Kwietniak

Podstrona archiwalna.