ZOEAS.2711.05.2015
OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) Zamawiający - Zespół Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice zaprasza do składania ofert na:
„Zakup i dostawa materiałów biurowych do Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół (ZOEAS) Gminy Michałowice oraz do gminnych placówek oświatowych”.
- Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych, których asortyment stanowią załączniki nr 1-10 ogłoszenia z podziałem na:
- Gimnazjum w Michałowicach,
- Szkołę Podstawową w Michałowicach,
- Szkołę Podstawową w Nowej Wsi,
- Gimnazjum w Nowej Wsi,
- Przedszkole w Nowej Wsi,
- Przedszkole w Michałowicach,
- Szkołę Podstawową w Komorowie,
- Gimnazjum w Komorowie,
- Liceum Ogólnokształcące w Komorowie,
- Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół (ZOEAS) Gminy Michałowice.
- Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowania. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia w terminie do 2 dni roboczych od momentu złożenia zapotrzebowania, którego dokona upoważniony pracownik placówki.
- Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru na wskazany w zamówieniu adres, w dni robocze w godzinach od 800 do 1600, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu i rozładunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika placówki.
- Materiały biurowe mają być fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowania.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad. Upoważnieni pracownicy placówek będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych.
- Upoważnionym pracownikom placówek przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy.
- Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały biurowe zgodnie z gwarancją producenta. W związku z możliwością wystąpienia wad ukrytych danego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Wykonawcy reklamacji na dany towar w każdym momencie trwania umowy.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:
- Część 1. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Gimnazjum w Michałowicach,
Część 2. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Szkoły Podstawowej w Michałowicach,
Część 3. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi,
Część 4. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Gimnazjum w Nowej Wsi,
Część 5. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Przedszkola w Nowej Wsi,
Część 6. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Przedszkola w Michałowicach,
Część 7. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Szkoły Podstawowej w Komorowie,
Część 8. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Gimnazjum w Komorowie,
Część 9. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Liceum Ogólnokształcącego w Komorowie
Część 10.Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół (ZOEAS) Gminy Michałowice
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych, których asortyment stanowią załączniki nr 1-10 ogłoszenia z podziałem na:
- Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy realizować sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zamówienia, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2015 r., zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami jednostkowymi. - Ofertę należy złożyć w:
Zespole Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice z siedzibą w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, pokój 119 do dnia 25 lutego 2015 r. godz.1100.
Trwale zaklejona koperta opatrzona pieczęcią Wykonawcy winna być zaadresowana wg poniższego wzoru:
Oferta na: „Zakup i dostawa materiałów biurowych do Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół (ZOEAS) Gminy Michałowice oraz do gminnych placówek oświatowych”
Nr sprawy ZOEAS.2711.03.2015 Nie otwierać przed: 25.02 2015 r. godz.1110. |
- Do oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub informację, że przedsiębiorca jest wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
- załączniki 1-10 stanowiące formularze asortymentowo – cenowe
- formularz ofertowy zał. 11
- Cena oferty
Cenę oferty należy wskazać jako kwotę netto i brutto wykonania zamówienia na załączonym formularzu ofertowym. - Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena.
- Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia udziela:
Pan Tomasz Wróblewski tel. 22 350 91 57
Pani Agnieszka Sokołowska, tel. 22 350 91 59 - Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od konkursu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego –
nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
Uwaga: Zamawiający poinformuje o wynikach konkursu ofert zamieszczając stosowną informację na swojej stronie internetowej i w swojej siedzibie oraz przekazując zawiadomienie o wyniku konkursu Wykonawcy najkorzystniejszej oferty.
email: wroblewski|michalowice.pl| |wroblewski|michalowice.pl
(-) Ewa Wierzgała
Dyrektor ZOEAS Gminy Michałowice
Data ostatniej modyfikacji: 18.02.2015 13:36
Wyświetleń: 37
Ostatnio zmodyfikował: Bogdan Kwietniak