Centrum Usług Wspólnych
Gminy Michałowice

Podstrona archiwalna.
04.02.2015 11:14

ZOEAS.2711.05.2015

84
Zakup i dostawa materiałów biurowych do Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół (ZOEAS) Gminy Michałowice oraz do gminnych placówek oświatowych
Termin składania ofert: 27.02.2015 godzina: 11:00

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro

 

Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) Zamawiający - Zespół Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice zaprasza do składania ofert na:

Zakup i dostawa materiałów biurowych do Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół (ZOEAS) Gminy Michałowice oraz do gminnych placówek oświatowych”.

 

  1.  Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych, których asortyment stanowią  załączniki nr 1-10 ogłoszenia z podziałem na:
      • Gimnazjum w Michałowicach,
      • Szkołę Podstawową w Michałowicach,
      • Szkołę Podstawową w Nowej Wsi,
      • Gimnazjum w Nowej Wsi,
      • Przedszkole w Nowej Wsi, 
      • Przedszkole w Michałowicach,
      • Szkołę Podstawową w Komorowie,
      • Gimnazjum w Komorowie,
      • Liceum Ogólnokształcące w Komorowie,
      • Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół (ZOEAS) Gminy Michałowice.
    2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowania. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia w terminie do 2 dni roboczych od momentu złożenia zapotrzebowania, którego dokona upoważniony pracownik placówki.
    3. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru na wskazany w zamówieniu adres, w dni robocze w godzinach od 800 do 1600, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu i rozładunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika placówki.
    4. Materiały biurowe mają być fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowania.
    5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia   i zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad. Upoważnieni pracownicy placówek będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych.
    6. Upoważnionym pracownikom placówek przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy.
    7. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
    8. Wykonawca udziela Zamawiającemu  gwarancji na dostarczone materiały biurowe zgodnie z gwarancją producenta. W związku z możliwością wystąpienia wad ukrytych danego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Wykonawcy reklamacji na dany towar w każdym momencie trwania  umowy.
    9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:
    10. Część 1.  Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Gimnazjum w Michałowicach,
      Część 2.  Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Szkoły Podstawowej w Michałowicach,
      Część 3.  Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi,
      Część 4.  Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Gimnazjum w Nowej Wsi,
      Część 5.  Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Przedszkola w Nowej Wsi,
      Część 6.  Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Przedszkola w Michałowicach,
      Część 7.  Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Szkoły Podstawowej w Komorowie,
      Część 8.  Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Gimnazjum w Komorowie,
      Część 9.  Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Liceum Ogólnokształcącego w Komorowie
      Część 10.Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół (ZOEAS) Gminy Michałowice
  2. Termin wykonania zamówienia:
    Zamówienie należy realizować sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zamówienia, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2015 r., zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami jednostkowymi.
  3. Ofertę należy złożyć w:
    Zespole Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice z siedzibą w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, pokój 119 do dnia  27 lutego 2015 r. godz.1100.

Trwale zaklejona koperta opatrzona pieczęcią Wykonawcy winna być zaadresowana wg poniższego wzoru:

 

Oferta na:

Zakup i dostawa materiałów biurowych do Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół (ZOEAS) Gminy Michałowice oraz do gminnych placówek oświatowych

 

Nr sprawy ZOEAS.2711.03.2015

Nie otwierać przed: 27.02 2015 r. godz.1110.

 
  1. Do oferty należy dołączyć:
    1. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub informację, że przedsiębiorca jest wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
    2. załączniki 1-10 stanowiące formularze asortymentowo – cenowe
    3. formularz ofertowy zał. 11
  2. Cena oferty  
    Cenę oferty należy wskazać jako kwotę netto i brutto wykonania zamówienia na załączonym formularzu ofertowym.
  3. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena.
  4. Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia udziela:
    Pan Tomasz Wróblewski tel. 22 350 91 57
    Pani Agnieszka Sokołowska, tel. 22 350 91 59
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od konkursu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego –
    nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych.

Uwaga: Zamawiający poinformuje o wynikach konkursu ofert zamieszczając stosowną informację na swojej stronie internetowej i w swojej siedzibie oraz przekazując zawiadomienie o wyniku konkursu Wykonawcy najkorzystniejszej oferty.

email: wroblewski|michalowice.pl| |wroblewski|michalowice.pl

(-) Ewa Wierzgała

 

Dyrektor ZOEAS Gminy Michałowice

Data publikacji: 18.02.2015 13:36
Data ostatniej modyfikacji: 25.02.2015 09:02
Wyświetleń: 84
Opublikował: Bogdan Kwietniak
Ostatnio zmodyfikował: Bogdan Kwietniak

Podstrona archiwalna.