Centrum Usług Wspólnych
Gminy Michałowice

Podstrona archiwalna.
11.12.2015 13:28

ZOEAS.2711.31.2015

29
Przewóz uczniów Szkoły Podstawowej w Michałowicach na basen przy ul. Sosnowskiego 3 w Warszawie oraz uczniów Szkoły Podstawowej w Komorowie na basen przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie
Termin składania ofert: 18.12.2015 godzina: 12:00

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro

 

Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) Zamawiający - Zespół Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice zaprasza do składania ofert na: „Przewóz uczniów Szkoły Podstawowej w Michałowicach na basen przy ul. Sosnowskiego 3 w Warszawie oraz uczniów Szkoły Podstawowej w Komorowie na basen przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie”.

  1. Przedmiot zamówienia.
    Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów Szkoły Podstawowej w Michałowicach na basen przy ul. Sosnowskiego 3 w Warszawie oraz uczniów Szkoły Podstawowej w Komorowie na basen przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1-2.
  2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:
    Część 1. Przewóz na basen uczniów Szkoły Podstawowej w Michałowicach na basen przy ul. Sosnowskiego 3 w Warszawie,
    Część 2. Przewóz na basen uczniów Szkoły Podstawowej w Komorowie na basen przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie.
  3. Termin wykonania zamówienia: 02.01.2016 r. – 24.06.2016 r.
  4. Ofertę należy złożyć w Zespole Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice z siedzibą w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, pokój 119 do dnia 18.12.2015 r. godz.1200.

Koperta opatrzona pieczęcią Wykonawcy winna być zaadresowana wg poniższego wzoru:

 

Oferta na:

„Przewóz uczniów Szkoły Podstawowej w Michałowicach

na basen przy ul. Sosnowskiego 3 w Warszawie

oraz uczniów Szkoły Podstawowej w Komorowie

na basen przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie”

Nr sprawy ZOEAS.2711.31.2015

Nie otwierać przed:18.12.2015 r. godz.1300.

 
  1. Do oferty należy dołączyć:
    • aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub informację, że przedsiębiorca jest wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
    • oświadczenie (załącznik nr 3) o spełnieniu warunku postępowania dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,
    • oświadczenie (załącznik nr 4) o spełnieniu warunku postępowania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    • wykaz min. 2 usług o podobnym charakterze świadczonych w placówkach oświatowych (załącznik nr 5),
    • dokument potwierdzający posiadanie opłaconej polisy OC a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
    • formularz ofertowy wg załączonego wzoru (załącznik nr 6).
  2. Cena oferty:
    Cenę oferty należy wskazać jako kwotę netto i brutto wykonania zamówienia na załączonym formularzu ofertowym.
  3. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena.
  4. Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia udziela: Pani Agnieszka Sokołowska tel. 22 350 91 59, email: asokolowska|michalowice.pl| |asokolowska|michalowice.pl
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od konkursu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych.

Uwaga: Zamawiający poinformuje o wynikach konkursu ofert zamieszczając stosowną informację na swojej stronie internetowej i w swojej siedzibie oraz przekazując zawiadomienie o wyniku konkursu ofert wykonawcy oferującemu najkorzystniej.

 

Ewa Wierzgała

 

Dyrektor ZOEAS Gminy

Michałowice

Załączniki

Data publikacji: 11.12.2015 13:28
Data ostatniej modyfikacji: 06.12.2018 14:30
Wyświetleń: 29
Opublikował: Bogdan Kwietniak
Ostatnio zmodyfikował: Administrator

Podstrona archiwalna.