Centrum Usług Wspólnych
Gminy Michałowice

Podstrona archiwalna.
20.01.2016 13:09

ZOEAS.2711.04.2016

36
Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla placówek oświatowych Gminy Michałowice
Termin składania ofert: 28.01.2016 godzina: 11:00

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro

 

Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zamawiający - Zespół Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice zaprasza do składania ofert na:

 „Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla placówek oświatowych Gminy Michałowice”.

 

  1.  Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (tuszy, tonerów i folii do, faxu), których asortyment stanowią załączniki nr 1-5 ogłoszenia z podziałem na:
      • Szkołę Podstawową w Michałowicach,
      • Gimnazjum w Michałowicach.
      • Szkołę Podstawową w Nowej Wsi,
      • Gimnazjum w Nowej Wsi,
      • Gminne Przedszkole w Nowej Wsi, 
    2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowania. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia w terminie do 2 dni roboczych od momentu złożenia zapotrzebowania, którego dokona upoważniony pracownik placówki oświatowej.
    3. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru na wskazany w zamówieniu adres, w dni robocze w godzinach od 800 do 1600, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu i rozładunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika placówki oświatowej.
    4. Materiały biurowe mają być fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowania.
    5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad. Upoważnieni pracownicy placówek oświatowych będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych.
    6. Upoważnionym pracownikom placówek oświatowych przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy.
    7. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
    8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne zgodnie z gwarancją producenta. W związku z możliwością wystąpienia wad ukrytych danego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Wykonawcy reklamacji na dany towar w każdym momencie trwania umowy.
  2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:
    Część 1. Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Zespołu Szkół w Michałowicach,
    Część 2. Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi.
  3. Termin wykonania zamówienia:
    Zamówienie należy realizować sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zamówienia, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2016 r., zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami jednostkowymi.
  4. Ofertę należy złożyć w Zespole Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice z siedzibą w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, pokój 119 do dnia 28 stycznia 2016 r. godz.1100.

Trwale zaklejona koperta opatrzona pieczęcią Wykonawcy winna być zaadresowana wg poniższego wzoru:

 

Oferta na:

„Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla placówek oświatowych Gminy Michałowice”

 

Nr sprawy ZOEAS.2711.04.2016

Nie otwierać przed: 28.01 2016 r. godz.1110.

 
  1. Do oferty należy dołączyć:
    1. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub informację, że przedsiębiorca jest wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
    2. formularz ofertowy wg załączonego wzoru (do pobrania drogą elektroniczną),
    3. załączniki 1-5 z informacją o zapoznaniu się z ich treścią.
  2. Cena oferty
    Cenę oferty należy wskazać jako kwotę netto i brutto wykonania zamówienia na załączonym formularzu ofertowym.
  3. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena.
    Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia udziela:

    Pani Agnieszka Sokołowska, tel. 22 350 91 59 email: asokolowska|michalowice.pl| |asokolowska|michalowice.pl
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od konkursu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego –nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych.

Uwaga: Zamawiający poinformuje o wynikach konkursu ofert zamieszczając stosowną informację na swojej stronie internetowej i w swojej siedzibie oraz przekazując zawiadomienie
o wyniku konkursu Wykonawcy najkorzystniejszej oferty.

Ewa Wierzgała

 

Dyrektor ZOEAS Gminy Michałowice

Załączniki

Data publikacji: 20.01.2016 13:09
Data ostatniej modyfikacji: 22.01.2016 13:10
Wyświetleń: 36
Opublikował: Bogdan Kwietniak
Ostatnio zmodyfikował: Bogdan Kwietniak

Podstrona archiwalna.