Centrum Usług Wspólnych
Gminy Michałowice

Podstrona archiwalna.
15.07.2016 21:41

ZOEAS.2711.12.2016

12
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Michałowice z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w dni nauki szkolnej od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r
Termin składania ofert: 22.07.2016 godzina: 09:00

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro

 

Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zamawiający - Zespół Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice zaprasza do składania ofert na: „Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Michałowice z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w dni nauki szkolnej od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.”

 

  1. Zamówienie będzie wykonywane na trasach:
    1. trasa I transport do Warszawy;
    2. trasa II transport do Pruszkowa;
    3. trasa III transport do Brwinowa,
    4. trasa IV transport do Piastowa.
  2. Zamówienie obejmuje łącznie dowóz 14 uczniów:
    1. Uczniowie dowożeni z terenu Gminy Michałowic do Warszawy – 7 uczniów:
      1. Warszawa, ul. Koźmińska 7 – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących Nr 8 – 1 uczeń odbierany z Michałowic, ul. Kwiatowa,
      2. Warszawa, ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 1 – Szkoła Podstawowa Niepubliczna przy Fundacji Pomocy Ludziom Niepełnosprawnym – 1 uczeń odbierany: z Reguł, ul. Regulska.
      3. Warszawa, ul. Szczęśliwicka 45/47 – Zespół Szkół Specjalnych Nr 92 –3 uczniów odbieranych: z Michałowic ul. Poniatowskiego; z Nowej Wsi, ul. Polna, ul. Polna.
      4. Warszawa, ul. Leonarda 12 - Ośrodek dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej ze Złożoną Niepełnosprawnością – 1 uczeń odbierany z Michałowic ul. 3 Maja.
    2. Uczniowie dowożeni z terenu Gminy Michałowice do Pruszkowa – 4 uczniów:
      1. Pruszków, ul. Wapienna 2 – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy – 4 uczniów odbieranych: z Opaczy – Kolonii, ul. Polna, ul. Niecała; z Pęcic ul. Pęcicka; z Komorowa ul. Podlaska.
    3. Uczniowie dowożeni z terenu Gminy do Brwinowa – 2 uczniów:
      1. Brwinów, ul. Szkolna 18 – Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna – 2 uczniów odbieranych z Michałowic ul. Kościuszki,
    4. Uczniowie dowożeni z terenu Gminy do Piastowa – 1 uczeń:
      1. Piastów, ul. Namysłowskiego 11 – Niepubliczna Szkoła Podstawowa Fundacji ADYS – 1 uczeń odbierany z Nowej Wsi ul. Główna,
  3. Wykonawca w ramach usługi:
    1. zapewni transport uczniów niepełnosprawnych przystosowanymi do tego celu samochodami, wyposażonymi w atestowany sprzęt zabezpieczający,
    2. zapewni transport wózków inwalidzkich tych dzieci, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się,
    3. Wykonawca zapewni opiekę przewożonym dzieciom i pomoc w przemieszczaniu się.
  4. Zakres realizacji zamówienia:
    1. Zabieranie dzieci od rodziców/opiekunów i po dowiezieniu na zajęcia przekazanie pod opiekę nauczycielom. Po zakończeniu zajęć Wykonawca będzie odbierał dzieci od nauczycieli i po dowiezieniu do domu przekazywał je pod opiekę rodzicom/opiekunom.
    2. Dyspozycyjność w okresie świadczenia usługi zgodnie z ustalonym harmonogramem, dopuszczającym możliwość nagłych zmian w terminach dowozu, wynikających m. in. ze zwolnień lekarskich dzieci, choinki, festynu, skrócenia lekcji czy zamknięcia szkoły itp. W takiej sytuacji Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego na piśmie.
    3. Zamawiający dopuszcza możliwość opóźnienia dowozu dzieci z powodu wystąpienia siły wyższej tzn. w przypadku nagłego wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych np. śnieżyca oraz przypadków, które nie są spowodowane z winy Wykonawcy i nie da się ich przewidzieć.
    4. Kurs nie może być odwołany.
    5. Płynność jazdy, tzn. w przypadku awarii pojazdu uruchomienie natychmiast pojazdu zastępczego.
    6. Dbałość o czystość oraz o właściwy stan techniczny pojazdów zapewniający odpowiedni komfort i bezpieczeństwo jazdy.
    7. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę muszą posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno – opiekuńczych wobec dzieci w szczególnych przypadkach (autyzm, padaczka, zachowania agresywne) w czasie ich przewozu na trasie dom – szkoła – dom oraz posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy,
    8. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej.
  5. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, z uwzględnieniem następujących założeń:
    1. Dziecko powinno być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie zajęć lekcyjnych o czasie i zabieranie dziecka po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania.
    2. Wstępny harmonogram przewozu dzieci, wykonawca przedstawi zamawiającemu na dzień przed rozpoczęciem świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia. 
    3. Szczegółowy harmonogram przewozu dzieci wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 10 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, po dokonaniu uzgodnień z dyrektorem szkoły, do której uczęszczają dzieci.
    4. Harmonogram dowozu dzieci musi zawierać:
      1. opis trasy,
      2. szczegółowe godziny kursów z uwzględnieniem ustaleń, o których mowa w punkcie 3,
      3. informacje dotyczące:
        1. kierowców do obsługi trasy,
        2. numeru telefonu komórkowego kierowcy.
  6. Świadczenie usługi musi odbywać się pojazdami:
    1. przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych,
    2. wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2011 r.,
    3. odpowiednio oznakowanymi – muszą posiadać oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst. jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.),
    4. wyposażonymi w specjalistyczny atestowany sprzęt zabezpieczający – szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych, rampy lub windy umożliwiające wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu, pasy do przypinania osób znajdujących się na wózkach,
    5. wyposażone w pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów,
    6. posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczającymi pojazdy do ruchu,
    7. umożliwiającymi opiekunom swobodny dostęp do dziecka w czasie jazdy.
  7. Maksymalna liczba dni nauki od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r. wynosi 191 dni.
  8. Termin realizacji zamówienia: 01.09.2016 r. – 30.06.2017 r.
  9. Ofertę należy złożyć w Zespole Obsługi Ekonomiczno – Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice z siedzibą w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, pokój 119 do dnia 22 lipca 2016 r. godz.900.

       Trwale zaklejona koperta opatrzona pieczęcią Wykonawcy winna być zaadresowana wg poniższego wzoru:

Oferta na: „Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Michałowice z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w dni nauki szkolnej
od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.” Nr sprawy ZOEAS.2711.12.2016

Nie otwierać przed: 22 lipca 2016 r. godz.1100.

 
  1. Do oferty należy dołączyć:
    1. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składaniem ofert lub informację, że przedsiębiorca jest wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
    2. oświadczenie (załącznik nr 1) o spełnieniu warunku postępowania dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
    3. oświadczenie (załącznik nr 2) o spełnieniu warunku postępowania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4. oświadczenie (załącznik nr 1) o spełnieniu warunku postępowania dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
    5. oświadczenie (załącznik nr 2) o spełnieniu warunku postępowania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    6. wykaz min. 3 usług transportowych osób niepełnosprawnych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat na kwotę min. 100 000,00 zł każda (załącznik nr 3);
    7. dokument potwierdzający posiadanie opłaconej polisy OC opiewającej na kwotę min. 20.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    8. formularz ofertowy wg załączonego wzoru (załącznik nr 4).
  2. Cena oferty
    Cenę oferty należy wskazać jako kwotę netto i brutto wykonania zamówienia na załączonym formularzu ofertowym.
  3. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena.
  4. Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia udziela: Pan Tomasz Wróblewski, tel. 22 350 91 57.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od konkursu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku unieważnienia Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.

 

Uwaga: Zamawiający poinformuje o wynikach konkursu ofert zamieszczając stosowną informację na swojej stronie internetowej oraz przekazując zawiadomienie o wyniku konkursu ofert wykonawcy oferującemu najkorzystniejszą cenę.

 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja dotycząca zamówienia: www.zoeas.michalowice.pl

 

Dokumentację dotyczącą zamówienia można również uzyskać pod adresem:

ZOEAS Gminy Michałowice, 05 - 816 Reguły; ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 pok. 119, w godzinach pracy zamawiającego.

 

 

             /-/Ewa Wierzgała

Dyrektor ZOEAS Gminy Michałowice

Załączniki

Data publikacji: 15.07.2016 21:41
Data ostatniej modyfikacji: 06.12.2018 14:55
Wyświetleń: 12
Opublikował: Bogdan Kwietniak
Ostatnio zmodyfikował: Administrator

Podstrona archiwalna.