Centrum Usług Wspólnych
Gminy Michałowice

Podstrona archiwalna.
31.07.2017 14:57

CUW.2311.1.07.2017

32
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Michałowice z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w dni nauki szkolnej od 04 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r.”
Termin składania ofert: 08.08.2017 godzina: 10:00

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro

 

Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający – Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice zaprasza do składania ofert na: „Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Michałowice z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w dni nauki szkolnej od 04 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r.”

 

  1. Zamówienie będzie wykonywane na trasach:
    1. trasa I transport do Warszawy;
    2. trasa II transport do Pruszkowa;
    3. trasa III transport do Brwinowa,
    4. trasa IV transport do Piastowa.
  2. Zamówienie obejmuje łącznie dowóz 10 uczniów:
    1. Uczniowie dowożeni z terenu Gminy Michałowic do Warszawy – 5 uczniów:
      1. Warszawa, ul. Koźmińska 7 – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących Nr 8 – 1 uczeń odbierany z ul. Kwiatowej w Michałowicach,
      2. Warszawa, ul. Szczęśliwicka 45/47 – Zespół Szkół Specjalnych Nr 92 –2 uczniów odbieranych: ul. Poniatowskiego w Michałowicach; z ul. Polnej w Nowej Wsi.
      3. Warszawa, ul. Kubickiego 9/2 – Punkt Przedszkolny SCOLAR – 1 uczeń odbierany z ul. Parkowej w Michałowicach.
      4. Warszawa, ul. Bogatki 23 – Nowatorska Szkoła Podstawowa – 1 uczeń odbierany z ul. Bankowej w Komorowie.
    2. Uczniowie dowożeni z terenu Gminy Michałowice do Pruszkowa – 3 uczniów:
    3. Pruszków, ul. Wapienna 2 – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy – 3 uczniów odbieranych: z ul. Polnej i ul. Niecałej w Opaczy – Kolonii; z ul. Podlaskiej w Komorowie.
    4. Uczniowie dowożeni z terenu Gminy do Brwinowa – 1 uczeń:
      Brwinów, ul. Szkolna 18 – Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna – 1 uczeń odbierany z ul. Kościuszki w Michałowicach,
    5. Uczniowie dowożeni z terenu Gminy do Piastowa – 1 uczeń:
      Piastów, ul. Namysłowskiego 11 – Niepubliczna Szkoła Podstawowa Fundacji ADYS – 1 uczeń odbierany z ul. Głównej w Nowej Wsi,
  3. Wykonawca w ramach usługi:
    1. zapewni transport uczniów niepełnosprawnych przystosowanymi do tego celu samochodami, wyposażonymi w atestowany sprzęt zabezpieczający,
    2. zapewni transport wózków inwalidzkich tych dzieci, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się,
    3. Wykonawca zapewni opiekę przewożonym dzieciom i pomoc w przemieszczaniu się.
  4. Zakres realizacji zamówienia:
    1. Zabieranie dzieci od rodziców/opiekunów i po dowiezieniu na zajęcia przekazanie pod opiekę nauczycielom. Po zakończeniu zajęć Wykonawca będzie odbierał dzieci od nauczycieli i po dowiezieniu do domu przekazywał je pod opiekę rodzicom/opiekunom.
    2. Dyspozycyjność w okresie świadczenia usługi zgodnie z ustalonym harmonogramem, dopuszczającym możliwość nagłych zmian w terminach dowozu, wynikających m. in. ze zwolnień lekarskich dzieci, choinki, festynu, skrócenia lekcji czy zamknięcia szkoły itp. W takiej sytuacji Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego na piśmie.
    3. Zamawiający dopuszcza możliwość opóźnienia dowozu dzieci z powodu wystąpienia siły wyższej tzn. w przypadku nagłego wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych np. śnieżyca oraz przypadków, które nie są spowodowane z winy Wykonawcy i nie da się ich przewidzieć.
    4. Kurs nie może być odwołany.
    5. Płynność jazdy, tzn. w przypadku awarii pojazdu uruchomienie natychmiast pojazdu zastępczego.
    6. Dbałość o czystość oraz o właściwy stan techniczny pojazdów zapewniający odpowiedni komfort i bezpieczeństwo jazdy.
    7. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę muszą posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno – opiekuńczych wobec dzieci w szczególnych przypadkach (autyzm, padaczka, zachowania agresywne) w czasie ich przewozu na trasie dom – szkoła – dom oraz posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy,
    8. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, by nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej.
  5. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, z uwzględnieniem następujących założeń:
    1. Dziecko powinno być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie zajęć lekcyjnych o czasie i zabieranie dziecka po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania.
    2. Wstępny harmonogram przewozu dzieci, wykonawca przedstawi zamawiającemu na dzień przed rozpoczęciem świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia. 
    3. Szczegółowy harmonogram przewozu dzieci wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 10 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, po dokonaniu uzgodnień z dyrektorem szkoły, do której uczęszczają dzieci.
    4. Harmonogram dowozu dzieci musi zawierać:
      1. opis trasy,
      2. szczegółowe godziny kursów z uwzględnieniem ustaleń, o których mowa w punkcie 3,
      3. informacje dotyczące:
        1. kierowców do obsługi trasy,
        2. numeru telefonu komórkowego kierowcy.
  6. Świadczenie usługi musi odbywać się pojazdami:
    1. przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych,
    2. wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2011 r.,
    3. odpowiednio oznakowanymi – muszą posiadać oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260),
    4. wyposażonymi w specjalistyczny atestowany sprzęt zabezpieczający – szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych, rampy lub windy umożliwiające wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu, pasy do przypinania osób znajdujących się na wózkach,
    5. wyposażone w pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów,
    6. posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczającymi pojazdy do ruchu,
    7. umożliwiającymi opiekunom swobodny dostęp do dziecka w czasie jazdy.
  7. Maksymalna liczba dni nauki od 04 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r. wynosi 187 dni.
  8. Termin realizacji zamówienia: 04.09.2017 r. – 22.06.2018 r.
  9. Ofertę należy złożyć w Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice z siedzibą w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, pokój 119 do dnia 8 sierpnia 2017 r. godz.1000.
  10. Trwale zaklejona koperta opatrzona pieczęcią Wykonawcy winna być zaadresowana wg poniższego wzoru:

Oferta na: „Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Michałowice z domu do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w dni nauki szkolnej od 04 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r.”

 Nr sprawy CUW.2311.1.07.2017

Nie otwierać przed: 8 sierpnia 2017 r. godz.1100.

  1. Do oferty należy dołączyć:
    1. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składaniem ofert lub informację, że przedsiębiorca jest wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
    2. oświadczenie (załącznik nr 1) o spełnieniu warunku postępowania dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
    3. oświadczenie (załącznik nr 2) o spełnieniu warunku postępowania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4. wykaz min. 3 usług transportowych osób niepełnosprawnych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat na kwotę min. 100 000,00 zł każda (załącznik nr 3);
    5. dokument potwierdzający posiadanie opłaconej polisy OC opiewającej na kwotę min. 100.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    6. formularz ofertowy wg załączonego wzoru (załącznik nr 4).
  2. Cena oferty
    Cenę oferty należy wskazać jako kwotę netto i brutto wykonania zamówienia na załączonym formularzu ofertowym.
  3. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena.
  4. Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia udziela: Pan Tomasz Wróblewski, tel. 22 350 91 57.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od konkursu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku unieważnienia Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.

 

Uwaga: Zamawiający poinformuje o wynikach konkursu ofert zamieszczając stosowną informację na swojej stronie internetowej oraz przekazując zawiadomienie o wyniku konkursu ofert wykonawcy oferującemu najkorzystniejszą cenę.

 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja dotycząca zamówienia: www.cuw.michalowice.pl

 

Dokumentację dotyczącą zamówienia można również uzyskać pod adresem:

Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice, 05 - 816 Reguły; ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 pok. 119, w godzinach pracy zamawiającego.

 

 

 

/-/Ewa Wierzgała

 

Dyrektor CUW

 Gminy Michałowice

Załączniki

Data publikacji: 31.07.2017 14:57
Data ostatniej modyfikacji: 06.12.2018 14:10
Wyświetleń: 32
Opublikował: Bogdan Kwietniak
Ostatnio zmodyfikował: Administrator

Podstrona archiwalna.