CUW.2311.1.20.2017
OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający – Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice zaprasza do składania ofert na:
„Zakup i dostawa materiałów biurowych do Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice (CUW) oraz do gminnych placówek oświatowych”.
- Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych, których asortyment stanowią załączniki nr 1-10 ogłoszenia z podziałem na:
Część 1 – Zakup i dostawę materiałów biurowych do Szkoły Podstawowej w Michałowicach:
- Gimnazjum w Michałowicach (załącznik nr 1),
- Szkołę Podstawową w Michałowicach (załącznik nr 2),
Część 2 – Zakup i dostawę materiałów biurowych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Nowej Wsi:
- Szkołę Podstawową w Nowej Wsi (załącznik nr 3),
- Gimnazjum w Nowej Wsi (załącznik nr 4),
- Przedszkole w Nowej Wsi (załącznik nr 5),
Część 3 – Zakup i dostawę materiałów biurowych do Przedszkola w Michałowicach (załącznik nr 6),
Część 4 – Zakup i dostawę środków czystości do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Komorowie:
- Szkołę Podstawową w Komorowie (załącznik nr 7),
- Gimnazjum w Komorowie (załącznik nr 8),
- Liceum Ogólnokształcące w Komorowie (załącznik nr 9),
Część 5 – Centrum Usług Wspólnych (CUW) Gminy Michałowice.
- Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowania. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia w terminie do 2 dni roboczych od momentu złożenia zapotrzebowania, którego dokona upoważniony pracownik placówki.
- Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru na wskazany w zamówieniu adres, w dni robocze w godzinach od 800 do 1600, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu i rozładunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika placówki.
- Materiały biurowe mają być fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowania.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad. Upoważnieni pracownicy placówek będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych.
- Upoważnionym pracownikom placówek przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy.
- Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały biurowe zgodnie z gwarancją producenta. W związku z możliwością wystąpienia wad ukrytych danego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Wykonawcy reklamacji na dany towar w każdym momencie trwania umowy.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:
Część 1. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Szkoły Podstawowej w Michałowicach,
Część 2. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi,
Część 3. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Przedszkola w Michałowicach,
Część 4. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Komorowie
Część 5. Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Centrum Usług Wspólnych (CUW) Gminy Michałowice
- Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy realizować sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zamówienia, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2018 r., zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami jednostkowymi. - Ofertę należy złożyć w Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice z siedzibą w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, pokój 119 do dnia 10 stycznia 2018 r. godz.1200.
Trwale zaklejona koperta opatrzona pieczęcią Wykonawcy winna być zaadresowana wg poniższego wzoru:
Oferta na: „Zakup i dostawa materiałów biurowych do Centrum Usług Wspólnych (CUW) Gminy Michałowice oraz do gminnych placówek oświatowych” Nr sprawy CUW.2311.1.20.2017 Nie otwierać przed: 10.01.2017 r. godz.1230. |
- Do oferty należy dołączyć:
- załączniki 1-10 stanowiące formularze asortymentowo – cenowe
- formularz ofertowy zał. 11
- Cena oferty
Cenę oferty należy wskazać jako kwotę netto i brutto wykonania zamówienia na załączonym formularzu ofertowym. - Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena.
- Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia udziela:
- Tomasz Wróblewski, tel. 22 350 91 57, e-mail: wroblewski|michalowice.pl| |wroblewski|michalowice.pl
- Agnieszka Sokołowska, tel. 22 350 91 59, e-mail: asokolowska|michalowice.pl| |asokolowska|michalowice.pl
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od konkursu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów złożenia ofert.
Uwaga: Zamawiający poinformuje o wynikach konkursu ofert zamieszczając stosowną informację na swojej stronie internetowej i w swojej siedzibie oraz przekazując zawiadomienie o wyniku konkursu Wykonawcy najkorzystniejszej oferty.
/-/ Ewa Wierzgała
Dyrektor ZOEAS Gminy Michałowice
Załączniki
Data ostatniej modyfikacji: 06.12.2018 14:05
Wyświetleń: 107
Ostatnio zmodyfikował: Administrator