CUW.2311.1.2.2018
OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice zaprasza do składania ofert na:
„Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla placówek oświatowych Gminy Michałowice”.
- Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (tuszy, tonerów i folii do, faxu), których asortyment stanowią załączniki nr 1-6 ogłoszenia z podziałem na:
- Część 1 – Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do Szkoły Podstawowej w Michałowicach:
Gimnazjum w Michałowicach (załącznik nr 1),
Szkołę Podstawową w Michałowicach (załącznik nr 2), - Część 2 – Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Nowej Wsi:
Szkołę Podstawową w Nowej Wsi (załącznik nr 3),
Gimnazjum w Nowej Wsi (załącznik nr 4),
Przedszkole w Nowej Wsi (załącznik nr 5), - Część 3 – Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Komorowie:
Szkołę Podstawową w Komorowie (załącznik nr 6),
- Część 1 – Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do Szkoły Podstawowej w Michałowicach:
- Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowania. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia w terminie do 2 dni roboczych od momentu złożenia zapotrzebowania, którego dokona upoważniony pracownik placówki oświatowej.
- Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru na wskazany w zamówieniu adres, w dni robocze w godzinach od 800 do 1600, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu i rozładunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika placówki oświatowej.
- Towary mają być fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowania, posiadające minimalny termin 2/3 przydatności do użycia umieszczonego na oryginalnych opakowaniach producenta
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad. Upoważnieni pracownicy placówek oświatowych będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych.
- Upoważnionym pracownikom placówek oświatowych przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy.
- Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne zgodnie z gwarancją producenta. W związku z możliwością wystąpienia wad ukrytych danego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Wykonawcy reklamacji na dany towar w każdym momencie trwania umowy.
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (tuszy, tonerów i folii do, faxu), których asortyment stanowią załączniki nr 1-6 ogłoszenia z podziałem na:
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:
- Część 1 - Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Szkoły Podstawowej w Michałowicach,
- Część 2 - Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Nowej Wsi,
- Część 3 - Zakup i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Komorowie.
- Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy realizować sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zamówienia, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2018 r., zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami jednostkowymi. - Ofertę należy złożyć w Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice z siedzibą w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, pokój 119 do dnia 17 stycznia 2018 r. godz.1100.
Trwale zaklejona koperta opatrzona pieczęcią Wykonawcy winna być zaadresowana wg poniższego wzoru:
Oferta na: „Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla placówek oświatowych Gminy Michałowice”
Nr sprawy CUW.2311.1.2.2018 Nie otwierać przed: 17.01 2018 r. godz.1110. |
- Do oferty należy dołączyć:
- formularz ofertowy wg załączonego wzoru (załącznik 7-9),
- formularz asortymentowo – cenowy (załączniki 1-6).
- Cena oferty Cenę oferty należy wskazać jako kwotę netto i brutto wykonania zamówienia na załączonym formularzu ofertowym.
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena.
- Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia udziela:
- Tomasz Wróblewski tel. 22 350 91 57, email: wroblewski|michalowice.pl| |wroblewski|michalowice.pl
- Agnieszka Sokołowska, tel. 22 350 91 59, email: asokolowska|michalowice.pl| |asokolowska|michalowice.pl
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od konkursu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi Zamawiającego – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku unieważnienia Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania
Uwaga: Zamawiający poinformuje o wynikach konkursu ofert zamieszczając stosowną informację na swojej stronie internetowej i w swojej siedzibie oraz przekazując zawiadomienie o wyniku konkursu Wykonawcy najkorzystniejszej oferty.
/-/Ewa Wierzgała
Dyrektor CUW Gminy Michałowice
Załączniki
Data ostatniej modyfikacji: 14.01.2020 14:02
Wyświetleń: 59
Ostatnio zmodyfikował: Bogdan Kwietniak